25 czerwca 2015

Sweter na kole.

Zainspirowana tym, co można znaleźć na blogu Swetry Doroty, poczyniłam postępy w szydełkowaniu i stworzyłam własną formę swetra na kole. Oczywiście marzy mi się taki na drutach, ale do tego to jeszcze daleka droga przede mną. Dziś mam jednak już pomysły na następne eksperymenty z tego typu swetrem na szydełku :)

Sweter powstał na bazie podstawowego wzoru na kole. Robiłam podwójnymi słupkami.

szydełko - 4,5 mm
włóczka - Alize Batik Design Real 40 (40% wełny, 60% akrylu), cztery motki (po 100g liczących 480m)
kolory - biały, odcienie niebieskiego, bordowego i szarego







4 komentarze:

  1. O matko i córko, jaki piękny!!!! Brak mi słów. Kolory, wykonanie, wzór i pomysł - fantastyczne. Gratuluję. Robisz ma zamówienie? Ja poproszę 💝

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie wyglada ten sweter ,gratuluje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lato jest wspaniały w noszeniu na takie chłodniejsze dni, aby coś narzucić na siebie. Bardzo dobrze się w nim czuję :)

      Usuń