29 grudnia 2014

Podsumowanie 2014 roku.

Mało tych robótek było, ale przy dwójce dzieci i pasji czytania książek, udawało mi się mimo wszystko oszukać czas i na prace ręczne.

Oto co udało mi się wykonać w mijającym roku.

Haft



A tu postępy w hafcie, o którym efektownie zapomniałam w ostatnich miesiącach. Właściwie ostatniego zdjęcia nie ma aktualnego. Utkwiłam na haftowaniu koni.



Szydełko

Powstało niewiele rzeczy. Właściwie to szydełkowałam na poczatku 2014 i na jego końcu. Do szydełkowania wróciłam po miesiącach posuchy z wielką werwą, zapałem i ku mojemu zdziwieniu jeszcze bardziej mnie to fascynuje. Zakochana jestem w chustach.


Mam również postanowienie na nowy rok. Opanować kwestię drutów. Krok już został poczyniony, bo pod choinką na własne życzenie dostałam to co poniżej: zespół najzwyklejszych drutów na żyłkach.




Szczęśliwego Nowego Roku 2015!

12 komentarzy:

  1. I tak sporo powstało, więc nie bądź dla siebie sroga :) Szczęśliwego Nowego Roku i powodzenia w nauce robienia na drutach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Efekty będą za rok:) Mam nadzieję, że sprostam temu wyzwaniu :)

      Usuń
  2. Niech ten Nowy Rok 2015 będzie dla Ciebie piękniejszy i bogatszy, niech się spełnią w nim wszystkie Twoje marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko, co zrobiłaś w tym jeszcze roku, to same cuda, których Ci zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Aniu, ja to samo mogę powiedzieć o Twoim dorobku :)

      Usuń
  4. A ja Ci gratuluję - przy domu, dzieciach i czytaniu wykonałaś tyle wspaniałych rzeczy!!!

    Pozdrawiam i życzę szczęśliwego 2015 Roku!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ważne ile, ważne, że Cię to cieszyło i sprawiło radość :-)
    Dobrego roku życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. I tak jak dla mnie spora kolekcja robótek, życzę powodzenia i zdrowia w Nowym Roku, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń