16 września 2014

Alan Maley - Gracious Era (5)

To już połowa września! Zbyt wiele nie popędziłam do przodu, ale przeżycia związane z rokiem szkolnym i pójściem mojej sześciolatki do pierwszej klasy, dają mi się we znaki. Z czasem wszystko się unormuje, nabiorę jak to się mówi, właściwego rytmu. teraz jednak nie wszystko ogarniam. Nie jest lekko :)

tytuł -  Alan Maley's Gracious Era
zestaw - The Gold Collection by Dimensions
wielkość haftu - 16" x 10" (41 x 25 cm)


stan zdjęcia na 26.08. 2014 r.



zdjęcie aktualne -  16.09.2014. godz. 17.15.



Został więc taki oto fragmencik poniższy do wykonania i oczywiście kontury.



A dziś dotarła do mnie kolejna przesyłka. Nie moglam się oprzeć i ostatniego dnia wyprzedaży w NeedleArt kupiłam poniższy zestaw. Już moją wyobraźnią widzę dwie damy wyhaftowane i wiszące niedaleko siebie :)



6 komentarzy:

  1. Już niedużo zostało do końca :-) i kolejny piękny zestaw czeka na swoja kolej.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Ale czasu, czasu, czasu mi trzeba!

      Usuń
  2. Ciesz się, że dziecko w szkole...zawsze to chwilka oddechu od macierzyństwa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma tak dobrze :)) Mam jeszcze trzylatka w domu, zrezygnowałam w tym roku z przedszkola, bo to taka jeszcze przylepa.

      Usuń
  3. Piękny haft, dama est wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń