16 sierpnia 2014

Alan Maley - Gracious Era (4)

Hurra! Przekroczyłam granicę i jestem na drugiej stronie wzoru :) Połowę poznać po połowie ciała dżentelmena :) Coraz bardziej mi się podoba ów haft, choć do końca jeszcze daleko. Haftowanie jego jest dla mnie wielką przyjemnością. Nie robię backstitch' ów, zostawiam je sobie na koniec. Jakoś mi w ten sposób wygodniej, choć zawsze końca tego nitkowania nie mogę się doczekać.

tytuł -  Alan Maley's Gracious Era
zestaw - The Gold Collection by Dimensions
wielkość haftu - 16" x 10" (41 x 25 cm)

zdjęcie aktualne -  16.08.2014 g. 9.30.



12 komentarzy:

  1. Piękny świąteczny obraz!!! Wzory Dimensions są cudne - może nie na wszystkie skusiłabym się, ale na większość na pewno :) Osobiście robiłabym kontury w miarę na bieżąco, bo później bym się chyba załamała :))) Z przyjemnością będę podglądać postępy.
    Pozdrawiam,
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki zimowy, staroświecki i klimatyczny. Wiem, że potem pewnie załamię się konturami, ale jak patrz, to nie ma ich za wiele. przy kotkach niemal wychodziłam z siebie :) To pamiętam.
      dziękuję :
      serdeczności

      Usuń
  2. Ten obraz też za mną chodzi. Może kiedyś?
    A kontury, to to ,czego nie lubię, jednak ja robię je na bieżąco , bo nie chce mi się po 2 razy przekładać tamborka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tamborku jakoś nie pomyślałam :) )

      Usuń
  3. Ale nadrobiłaś hafcikowo. Już świetnie wygląda. Nie mogę się doczekać całości ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już jest więcej po tym weekendzie :)

      Usuń
  4. No to teraz z górki :) Ślicznie idzie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham takie klimaty! Piękny nastrojowy wzór. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity obraz, patrzę z podziwem i zazdroszczę, a jak sie będzie prezentować w oprawie kiedy będą Święta! Nie jedna osoba padnie z zachwytu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie jestem pewna czy w takim tempie będzie haft gotowy na święta. Tym bardziej, że rok szkolny się zaczął. Chciałabym, bo kolejka haftów czeka :)

      Usuń