6 czerwca 2014

Alan Maley - Gracious Era (1)

Marzyłam o tym zestawie od dawna. Jak widać marzenia się spełniają :) To pierwszy mój zestaw Dimensions i pierwszy z serii Gold Collection. Na pewno nie wyhaftuję go w ekspresowym tempie, wiec zdecydowałam sie na wpisy etapowe rejestrujące pracę. Na razie jestem na etapie zachwytu, "głaskania" mulin, delektowania się kolorem kanwy, a nawet świetną, przejrzystą grafiką prezentującą wzór.

tytuł -  Alan Maley's Gracious Era
zestaw - The Gold Collection by Dimensions
wielkość haftu - 16" x 10" (41 x 25 cm)

rozpoczęcie haftu - 5 czerwca 2014


Zdjęcia poczynione przed rozpakowaniem (trochę się odbiłam, ale inaczej mi nie wychodziły).




Wczoraj rozpoczęłam haft od lewego górnego rogu. Na razie to tylko półkrzyżyki.Kanwa jest koloru jasno- siwego i obecnie bardzo sztywna, ale pewnie już niedługo straci tę charakterystyczną dla świeżości cechę.






8 komentarzy:

  1. Zazdroszczę piękny zestw :) Też od dawna mam na niego ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uparłam się okrutnie :) Zestaw drogi, ale myślę, że warto :)

      Usuń
  2. Wyjdzie cudnie!! Trzymam kciuki!!
    Ten haft też za mną chodzi, ale zawsze coś! :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie mogę doczekać się efektu końcowego, teraz jednak delektuję się niesamowicie :)

      Usuń
  3. Bardzo klimatyczny obrazek. Będzie pieknie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tych, co właśnie takie klimaty uwielbiają :)
      dziękuję :)

      Usuń
  4. Dziękuję za zagłosowanie na moją serwetkę na Turkusowym Hamaku! :)
    Ładny obraz sobie wybrałaś, chociaż takie zimowe śnieżna klimaty, to chyba nie na teraz. ;) Życzę miłego haftowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję za odwiedziny :) Zima będzie troszkę teraz ochładzać :) Ja mam zawsze na odwrót :)
      Serdeczności

      Usuń