30 czerwca 2013

To i owo.

Moja pięciolatka uwielbia serial My little pony. Stąd też nowy haft, a już córka zażyczyła sobie kolejne, więc czekam na zamówione muliny. Maskotka jest bardzo przydatna w zabawie, haft więc "żyje".

Rainbow dash. Po raz pierwszy haftowałam na kanwie 18 i bardzo mi się podobało. Maskotka wykonana ręcznie, wypełnienie z poduszki. Haft prezentowany jest przed i po zszyciu.








Nieco wcześniej przeglądając swoje hafty stwierdziłam , że czas niektóre zamienić w zawieszki. To eksperymentalne dzieła wykonane ręcznie.




Powstały też takie proste naszyjniki na rzemieniu z użyciem ceramiki, których już nie mam. Ceramikę bardzo lubię i darzę wielkim sentymentem.




5 komentarzy:

  1. Kucyk-maskotka bardzo fajny i Mała ma oryginalną zabawkę :)

    Zawieszki, super, szczególnie ta z koroną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. M. bardzo się podoba:)
      W zawieszkach miałam niestety mało materiału przy zszywaniu, stąd nie za bardzo widać ową koronę w swojej krasie.

      Usuń
  2. fajny kucyk, i piękne naszyjniki miałaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne hafty a naszyjniki mają piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń