14 sierpnia 2012

Kolejny obrazek i moje chwile.

Wykonałam kolejny obrazem na kolejnej kanwie z Dimkowego RR. 



Oprócz tego udało mi sie parę razy odpocząć przy kawuli tak jak lubię.


Ciasto kruche jest chyba najprostsze w wykonaniu według przepisu, który niegdyś znalazłam w internecie i zmodyfikowałam (2,5 do 3 szkl mąki, 1 łyżeczka proszku do pieczenia, 5-6 jajek- białko bijemy oddzielnie i nakładamy na owoce, 1 szkl cukru- pół do ciasta pół do białka, 2 łyżeczki cukru waniliowego i oczywiście margaryna). Ciasto takie łączymy nie tylko z marmoladą jabłeczną, ale również z porzeczkami czy wiśniami skrzętnie przechowywanymi w zamrażalce.


A na koniec to co lubię w wazonie - kwiaty :)



4 komentarze:

  1. Rany! Ale narobiłaś mi smaka :)
    Chyba wypróbuje ten przepis bo prawie pasowałyby mi do tego moje zaprawiane jabłuszka ;) Pozdrawiam. Będę zaglądać

    OdpowiedzUsuń