1 lipca 2012

Projekt- stara półka i filiżanki.

Rozpoczęłam nowy projekt. Jak to u mnie nie ma tempa.
 A od wczoraj w ogóle zamarło, bo upał i nie mogę się zmobilizować. 
Wolę czytać. 

stan 20.06.2012

stan 20.06.2012
stan 1.07.2012

To półka stylizowana na starą  z filiżankami. Uwielbiam takie klimaty.
Na lnie ładnie pewnie wyszloby, ale ja się boję. 
Bezpieczniejsza jest jeszcze dla mnie kanwa.
A wzór zawdzięczam inspirującej Marcie :)


Po raz pierwszy, nie licząc kanwę do RR, dokładnie porobiłam obliczenia. 
Rzeczywiście jest łatwiej i szybciej.


8 komentarzy:

  1. Ile ja się naszukałam jakiegoś Twojego miejsca z krzyżykami! No i jest! Cieszę się, że pokazałaś ten blog na grupie:)

    To jeszcze poproszę o przybliżenie tego zdania o liczeniu kanwy. Co jest łatwiej i szybciej? I co to za skrót RR?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu chodzi o kratkowanie kanwy, do tej pory tego nie robiłam, bo szkoda mi było czasu:)Rzeczywiście przy wyszywaniu jest wygodniej.

      O zasadach RR dowiedziałam się niedawno. Jest strona porządkująca krążące kanwy w ramach RR-ów: http://haftowanyrr.blogspot.com/. Nie wiem czy dobrze to wytłumaczę- jet np. 12 obrazków związanych z kalendarzem (miesiące). Do rr-a potrzebnych jest 12 osób. Każda osoba przygotowuje swoją kanwę i haftuje pierwszy obrazek wg wskazówek organizującej rr. Potem swoją kanwę wysyła się dalej i ona krąży, a każda z osbób wyszywa kolejny hafcik w wyznaczonym czasie. Jest więc 12 osób i 12 kanw, a każda kanwa dociera po hafcik do każdej z osób. Na koniec po miesiącach kanwy wracają do właścicieli już wyhaftowane.

      Ja biorę pierwszy raz udział w RR:)

      Po za tym bardzo dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
    2. Dziękuję. Nareszcie wiem, o co chodzi z tym RR:)

      Usuń
  2. półeczka świetna:)
    ja też kratkuję kanwę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Do kratkowania chyba się przyzwyczaję, na razie tego nie robiłam.Podoba mi się jednak:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Kratkowanie jest lepsze, bo jest mniej pomyłek i nie trzeba pruć, co mi się zdarza:)

      Usuń